Bieffekter av att sluta röka.

Det har nu gått en vecka och en dag sen jag slutade röka. Nu ska alltså min plånbok va smällfet och jag ska ha bättre saturation, 30% närmare bestämt. Jag ska ha bättre smak och luktsinne. Jag ska få finare hy och jag ska lukta frächare.
Tyvärr har ju det här med att sluta röka en jävla bieffekt. Det är ungefär tills den här kommer som jag ger upp och börjar röka igen. Den brukar vanligtvis infinna sej efter 3-5 dagar för mej, men nu dröjde det alltså såhär länge. Jag blir sjuk. Jag får feber och blir så jävla förkyld, det blir tungt att andas och jag vet ju med mej att det är för att jag slutar röker som det blir så. Och eftersom jag är så blåögd tror jag att det går över om man röker ett par cigg. Det funkar inte.
Men nu jävlar, jag ska inte röka. Jag får stå ut med att vara förkyld, ha kråkor i halsen, och ett tungt bröst. Coccillana funkar ju sådär. Näskannan funkar sisådär, det är iaf inte täppt. Och sova får man göra i graven.
Hade natten inatt, hade i mitt stilla sinne hoppats på att få sova till sju, ack och ve vad jag bedrog mej. Klockan fyra va det slutsovet. Det är okristligt. Till och med om man är frisk.

Jahopp, nu väntar jag på att syster ska komma. Hon ska bli med till krokom, för att skjussa mej och vi ska väl gå å kika på lite kläder. Det är bra, jag behöver en ny uppsättning kläder. Synd bara att dom har VeroModa märket där borta. Tycker rent utsagt att det är ett skitmärke, dålig kvalitè, konstigt nog kan dom ta bra betalt för det också. Men jag tror att dom har andra märken därborta också, annars har dom ju skor och smink. Är shoppingsugen=)
Sen kommer alex å hämtar upp mej å vi åker till kaxås. Han måste lägga om däcken. Jag tror att jag ska va så frän att jag ska göra det åt han. Man trycker ju typ på en knapp, och sådär va. Jag har ju sett hur det går till, och det ser inte svårt ut:p
Skämta bara, har fel kläder på mej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0