helvetes anåda!

Jag är så trött i huvudet på att jobba. Jag har jobbat varje dag sen förra fredagen, och det är inga kortpass direkt. Försöker gilla 9-21 passen, men det går inte att gilla längre. Dum som jag va tog jag på mej att jobba extra på hemgården i helgen. Det gick ju hyffsat bra, men igår strax innan jag skulle sluta höll jag seriöst på att gå på knäna med huvudet. Menmen, nu har jag bara tre dagar kvar, sen tar jag och alex och åker på en välförtjänt liten semester till stockholmen=)

pust pust, då ska vi se. LCHF-statusen? Kan inte riktigt lita på att vågen gör sej rättvist här heller, men jag gillade det jag såg. Jag tryckte ju i mej sjukt mycket gosaker förra söndagen, för att bli äcklad av det sen. Så förmodligen har jag samlat på mej lite vätska som har försvunnit nu. Men - 2,2 kg på en vecka, inte pjåkigt! Nu kommer vågen förmodligen stå still ett tag, men det gör ingenting, för jag känner mej så mycket fräshare, piggare och får inga blodsockerfall. Precis vad jag är ute efter! Sötsugen? Inte det minsta! Sugen på pasta, ris, potatis och frukt? Inte det minsta. Det enda som är liiiiite dumt är att man inte kan äta vattenmelon och jordgubbar. Men vet ni vad som är så bra då, då kan man äta hallon, och det är ju inte fy skam det heller :)  jag är nöjd, Jag älskar bacon, ägg, keso, ost, kassler, grädde, och feta såser. Måste egentligen va ett litet paradis för mej det här!

Well well, undra om jag ska ta å göra nått häpnadsväckande. Typ leta reda på en skola om kostrådgivning eller dietist. Ääh, inte idag. Får bli sen nångång. Men jag måste verkligen utbilda mej till nått intressantare än det här!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0