Märkligt!

Jag håller på att packa nu. Jag är nog världens värsta packare. Jag har packat ner väldigt mycket. Mycket mer än vad jag hade med mej till marocco och då ska vi bara va borta tills på tisdag. Väskan är full dessutom. Och då har jag inte fått ner hårfön, plattången, inget smink å hårsprayerna och allt sånt där ni vet. För att inte glömma skor. Hmm... Jag vägrar att packa om, även fast jag vet att man ska packa en gång och sen göra om det igen. Fast nu är det ju inte så noga om det blir övervikt och om jag får ta en extraväska på sidan om och resten i påsar, haha! Men endån...

Hmm, nu ska jag försöka fixa mej själv lite grann. Jag ska ställa mej i duschen i en timme, fixa till mina utslitna fötter, måla tånaglarna, vaxa mej under armarna, färga ögonbrynen... yepp.. Iaf, det är svårt att vaxa sej under armarna. Mycket svårt att få till, även fast jag köpte nått som skulle va så enkelt att använda även för dom som inte hade vanan inne.. jaja, vi får väl se hur det går.

neee, har inte tid med sånt här trams.

Kommentarer
Postat av: Gärdvall

Det låter i alla fall jävligt plågsamt att vaxa under armarna!

2010-08-12 @ 06:14:47
URL: http://gardvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0