Nu börjar jag om!! :)

Okey, har hört att jag är jättedålig på att uppdatera min blogg, vilket i sej är sant. Men jag har inte haft tid eller prioriterat bloggen särskilt mycket. Lovar mamma och mormor och syster att jag ska bli en hejjare på att  uppdatera den igen =)

Sådärja, har hunnit med mycket under sommaren. Jag kan ju inte direkt sätta mej ner och skriva vad som hänt och grejjer, så jag börjar om. Det har varit stråket och yran. Jag har blivit fet. Alltså riktigt fet. Fast trots att jag inte har gått över maxgränsen än trivs jag verkligen inte och har sen igår börjat med LCHF.
Jag har ju kört det förut, mest bara för att jag mår mycket bättre på det. Jag blir piggare och får inga blodsockerfall. Helt klart överlägset vad gäller hur man mår. Tyvärr har det ju naturligtvis en baksida. När jag väl äter kolhydrater ( nån gång 'måste' man) triggas systemet igång och jag hetsäter. Jaja, nu tror och hoppas jag att allt vad hetsäta och allt det där har blivit bra. Har inte haft tanken eller varit i närheten av det på hela sommaren. Helt fantastiskt underbart.

Och, hör och häpna. Jag håller på att sluta röka. Jag är så grym. Jag har inte rökt på 52 timmar. Det tycker jag är bra. Nu vill jag ju sluta röka, så det ska nog gå bra =) Hehe...

aaah, svårt att bara hoppa in i bloggen igen och skriva. Jag får återkomma till nå jävulskt intressant senare. =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0