pain in the ass

Jag vet, jag klagar mycket. Eller jag vet inte, jag tänker hela tiden på hur dåligt jag mår just nu. Jag är så jävla förkyld, det är jobbigt. Det är tungt att andas. huvva, jag har hellre diarrè i två dagar än att va förkyld. Kan tänkas att jag nästan beter mej som en kaer när jag är förkyld?!
Men även att jag har så ont i magen också. Det gör inte mej piggare. Ääääh, det blir bättre snart=) Tänk dom som inte har någon mage att ha ont i. Stackars dom då.

Hmm, få se nu. Vad var det egentligen jag ville ta upp? Vet ej. Jag är uttråkad. sitter på jobbet, har natten framför mej. Saknar gubben som en toka, han hjärtar ju jag iaf. 
Heeh, värdelöst. kommer verkligen inte på något att skriva om, fastän jag hade värsta grejen jag tänkte skriva om. Äääh, återkommer om det sen. 

Nu ska jag ta å kika upp vilka sorters viner som man kan tänkas slinka ner när man äter enligt LCHF. Kan ju inte va helt torrlagt när vi är i Stockholm:) 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0