Sfmo

pust, jobbade natten inatt. Lite halvskönt sådär att jobba på jobbet, men jag föredrar endån att sova hemma. Jag måste verkligen dra mej en stund på morgonen, och det går ju inte när man är på jobbet. När man väl ska upp så ska allt ske i 120 sen... Fast det är nog bra att komma igång sådär på morgonen, hört uttrycket ' If you snooze, you loose.' Stämmer nog jävulskt bra. Men att dra sej i sängen ett tag.. så jävla skönt.

klippt mej idag. Mycket nöjd över att ha klippt mej, eftersom mitt hår såg ut som 'hejkomochklippmejannarsramlardetavavsejsjälvt'. Nu har jag gjort lite slingor i det. Skööööönt att få va lite fresch i håret ett tag. Och faen om inte gubben märker det, då blir tant chatrine bitter . Höhö

Sjukt galet va snäll jag har varit idag också. Verkar som att folk får typ ett sms eller nått av nån att jag är givmild och snäll idag så passa på att fråga saker som ni vet att hon kan hjälpa er med. Hehe, skämt å sido, man ska ställa upp med allt till sina nära och kära.. eeeeerhmm..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0