Det sista du ser är mig.

För er som får julklappar av mej, ledsen folket!
Jag tänkte åka in å köpa klappar till er idag. Jag hade tänkt gå runt i affärer och leta efter en varsin fin personlig klapp som ni möjligtvis skulle kunna ha användning för.
Men tyvärr, mina tre tvättkorgar va nästan påväg själv ner till tvättstugan, och idag va den enda lediga tvätt-tiden. Jaa, så nu vet ni ju vad ni kommer få i julklapp.
Tråkigt va? Chans på miljoner och ett liv i oberoende av pengar. Fan vilken dålig fantasi fru Segersten har.
Menmen, kommer en jul nästa år också :/

Jaja, ska vänta på att tvätten torkar litegrann. Ska endå åka in till stan och träna och in på en hälsokostbutik och köpa vitaminer och mineraler. Jag är i stort behov av allt som kroppen behöver.
BTW, om ni vet om världens bästa handcremè så va inte brydd att avslöja den. Jag har världens äckligaste händer under vintern så behöver nått riktigt bra. Hellst skulle dom må bäst av att åka till thailand eller nått liknande. Tyvärr har jag ett jobb att sköta. Men fan i mej om man inte ska kunna komma iväg nått i februari.
Jag ska nog boka en resa redan nu så jag kommer iväg.

Höll på att göra ett galet köp igår. Men som tur va gick inte köpet igenom. Pjue. Ni vet dom där Phone House killarna som står på Coop och ska sälja abonnemang och telefoner.? Jag fastnade naturligtvis där, och jag vill verkligen ha en ny telefon och då verkade det inte som att det gjorde nått att jag skulle få betala 1000;- i månaden.
Skulle ju få med internet, telefon och allt va gratis att ringa, skicka sms och sånt där, för 800:-/mån.
Men jag har ju redan internet och ett abonnemang så då får jag ju betala det också. Tänkte att jag på nått vänster inte skulle gå så mycket minus på affären så tänkte att jag slår väl till.
När han ska skriva ett avtal kommer han fram till att jag inte är 23 och inte kan ha mer än ett abonnemang.
aaah, vilken tur man kan ha. :p
För helt enkelt vänta med ny telefon tills jag kan förlänga mitt abonnemang som jag har nu =)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Knulla??

2010-12-25 @ 17:13:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0