hjälp.!

Okey, jag behöver en vettig människas kloka råd just nu. Jag har köpt en ny soffa från KOOL som fortfarande inte har kommit än. Betalade kontant den sista oktober och det skulle ta mellan 3 och 4 veckor innan jag skulle få den. Okey tänkte jag, det är ju trots allt en beställningsvara. Men igår ringde jag och hörde efter vart min soffa tagit vägen, känns ju förjäkligt att jag betalt för min soffa men inte får den. Den skulle inte komma förens i mitten på januari. Leveranstiden va från början tre till fyra veckor, som efter ett telefonsamtal förlängdes till två och en halv månad!!
Så nu behöver jag ett klokt vettigt råd, jag funderar nämligen på att lämna tillbaka mitt kvitto, och häva köpet och få vartenda lusöre tillbaka. Och köpa en billigare soffa, så jag kan köpa ett par skidor också.
Men samtidigt som jag inte vill köpa en billigare soffa så vill jag det. Soffan jag köpte nu kommer absolut aldrig bli så billig igen. Det va ett bra köp. Så hur ska jag göra?
Lämna tillbaka soffan, köpa en billigare och köpa mina efterlängtade skidor.
Eller bara vänta på att soffan kommer och vara nöjd som det är. Hmm...

Kommentarer
Postat av: Mamma

Du ska naturligtvis vänta på somffan och prata med dom om att få ett bra pris på tex ett nytt bord som kompensation eller också tyckte mormor att jag skulle prata med dom.

2010-12-03 @ 13:47:53
Postat av: yosh

alltså, jag har inget råd, men mormor och morfar beställde nyss en soffa därifrån, och det tog också SKITLÄNGE! dom var dit och ringde flera gånger innan dom fick sin soffa. K.O.O.L är inget coolt ställe att handla soffor ifrån ;) Kram Sofie

2010-12-03 @ 14:06:12
URL: http://www.nogg.se/yoshilajnen
Postat av: Sofia

Kool är världelösa...

Men jag håller med din mamma. Se till att få ett bra pris på soffbord eller ännu bättre pris på soffan. Men ring och terra dom också vettja! fråga hela tiden om soffan kommer snart. Påpeka även vad dom sa från början...

2010-12-03 @ 15:34:23
URL: http://sofiarebecca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0