I can't tell you what it really is.

ooh, i helgen va jag hemma från jobbet och va sjuk. Riktigt välbehövligt faktiskt! Funderade och tänkte så det knakade om jag skulle va det eller inte. Jag kom fram till att det va lika bra efter jag hade ätit en banan och mådde så sjukt dåligt efter det.
Så i helgen fick jag vila upp mej lite, och det verkade verkligen som att jag behövde det. I fredags sov Saga hos momma. jag somnade till på soffan strax efter sex, vaknade till halv elva, och somnade igen vid ett.
På morgonen när jag vaknade tänkte jag att det skulle va drygt att vakna så tidigt. Trodde seriöst att klockan va runt sju, men det va den ju inte förståss. Närmare bestämt 12.40. herremin je, började nästan kännas som när man va 15 och sov dygnet runt.
Men det är ju skönt att sova så jag klagar inte :)

Idag har jag varit iväg å tränat första gången på en och en halv vecka. så segt att det hela tiden blir lite uppehåll- Menmen back on track. Den här gången ska jag inte bli sjuk:)

ååh, jag blir så stolt när jag ser min fina lilla sessa sjunga på dagis. Alla barnen va så söta och helt otroligt att dom är så duktiga =) Saga hade dagen till ära krusat håret: - Nemen mamma, nu vart jag trollhårig, jag som skulle va Lucia. ' Så söt så! :)

Nu funderar jag på om jag ska gå å hoppa på alexander. Han ligger och sover. han har gjort sej förtjänt av att bli väckt. Han har inte plockat undan efter sej. Och vad tycker chatrine om det? Nee just de!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0