Önskelista!

Det har visat sej vara svårare än jag trodde att handla julklappar till min underbara dotter. Hon är inte dum eller! Absolut inte bortskämd, men risken att få nånting som är låtsas har resulterats i den här önskelistan:

* En riktig bebis
* En riktig kanin
* En riktig häst
* En riktig hund

Ja ni ser ju, hur ska jag kunna göra hennes jul till den absolut bästa som hon förtjänar? När jag frågade efter lite mer realistiska julklappar babblade hon dom här igen. : ' MEN LEKSAKER SAGA, LEKSAKER?! ' 
Ja, en tavla och en bok.
Tack, det räcker bra där. Hoppas hon absolut inte förväntar sej en riktig bebis i julklapp, eller en riktig hund. Det är nog nått som jag inte kommer att köpa nämligen. Ska hon ha en riktig bebis får hon fixa en själv när hon blir stor ;)

Min önskelista till Snuffe, lite mer realistisk enligt mej:

* Skidor 
* Presentkort
* Utlandsresa
* Bröstförstoring
* Ett hus
* En ny bil.
* Läppförstoring
* Fettreducering ( lår, kyskhandtag och höfter )
* Expressomaskin
* En anställd städerska
* * censurerat *

Sedärja, han säger att han ska fixa hälften av grejerna. Fan va nöjd jag skulle bli då.
Och för att visa vilka bekymmer jag verkligen har med julklappsköpen iår, får ni ta del av Snuffes önskelista:

* En snäll flickvän
* Ny lyxig dieselbil
* Cross med isdäck
* Skotervärsting!
* Playstation 3 320 Gb

Haha, ni ser ju vilka förväntningar jag har på mej. Jag kan inte ge han en snäll flickvän, för det har han ju redan. Skulle jag köpa nått av det andra är som att säga att jag inte vill se han nått mer. Ja, ni förstår säkert vad jag menar.
Så jag sitter i klistret, ingen annan i hela mitt liv har haft så stora förväntningar på julklappar som iår! En riktig bebis, en lyxig dieselbil. Ja, vi kanske skippar julen för att göra det lättsamt för vissa;)

Tur att resterande som jag köper julklappar till inte ställer samma krav. Till och med mammas ska nästan bli rolig att köpa. För iår är det ingen harry boy, eller vinflaska! Den ni!! :)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0