Förväntar mej

inget annat än att vakna pigg och utvilad imorrn bitti. Har inte känt på det på tusen år känns det som?! Så om inget annat spännande händer så går jag och lägger mej i soffan och hoppas på att somna och inte vakna förens imorrn bitti.
Är äntligen ledig också, har jobbat sen i torsdags, och innan det va jag bara ledig en dag,så skönt med lite ledighet nu :) Jobbigt att kliva upp på mornarna, men skönt också. Man blir en latknopp när man inte jobbar serrni.

ööh, neee imorrn ska saga till doktorn. Jag hoppas för deras eget bästa att dom skriver ut en ny salva åt henni, för hon ser vidrig ut. Kanske är bra att det inte ser så bra ut i huden, då kanske dom tar det på allvar istället för att bara strunta i det. Jaja, jag tänker inte bli överkörd på imorrn, har man äntligen fått en tid, ska dom reda ut problemet, och det är inget som ska skjutas på längre.

Nepp, nu ska lillgumman få gå å lägga sej. trött ju.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0