2009

Sammanfattning av 2009;

- Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?

Hmm, säkert massor. Tog examen eller vad man kallar det för =)

- Höll du några av dina nyårslöften?
Jag hade inga vad jag vet, men jag vet att Anita sa ett nyårslöfte till mej, och jag vet inte hur det gick. Förmodligen åt helvete.

- Blev någon av dina vänner förälder i år?
Ja, dessutom tog syster min födelsedag ifrån mej, genom att klämma ut Nuttnutt då:)

- Dog någon som stod dig nära?

Bebop'sbettsybop.

- Vilka länder besökte du?
Har vart i Norge massor av gånger, och det tackar jag för. Älskar verkligen Norge, så himla fint!

- Är det något du saknar år 2009 som du vill ha 2010?
Oooohja! Ett fast jobb skulle inte sitta helt fel. Semester, julledigt.

- Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas?
Haha, har inte lagt datum på minnet, men finns många fina stunder. Blandannat dagen vi tog examen, vilken underbar dag! 24/6 var det visst.

- Vad var din största framgång 2009?
Har lärt mej en hel del om massor. Nu kan det bara bli bra.!! 

- Största misstaget?
Att köpa en röd bil.

- Har du varit sjuk eller skadat dig?
Lite småförkyld har man väl alltid vart.

- Bästa köpet?
När jag blev medlem på Gold's, ett jäkligt bra köp!

- Vad spenderade du mest pengar på?
Förmodligen bensin.

- Gjorde någonting dig riktigt glad?
Jaaa!! Jag var helt säker på att Alexander inte skulle klara sej hos Bergh och aldrig vinna ett lopp. Trots att han vann ett par lopp tvekade jag hela tiden på han. Men idag har han bevisat för mej att han kan vinna lopp, och springa bra, det gör mej lycklig.

- Vilka låtar kommer alltid påminna dig om 2009?
Eeeehm... kommer inte på nån..

- Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
I början av året va jag förmodligen ledsnare, men kan ha göra med all stress och press i skolan. Efter skolan va slut vart allt toppen! Shit, idag saknar jag skolan. ååh!
- Vad önskar du att du gjort mer?
Ridit, och pluggat.

- Vad önskar du att du gjort mindre?

Klagat, om jag har gjort det mycket?!

- Hur tillbringade du julen?
Först va jag på jobbet, en snabbis hemma hos mormor där mamma, Saga, Pappa och Magnus va, sen tillbaka till jobbet. Får gläfja mej åt att det va sjukt lättförtjänta pengar.
- Blev du kär i år?
Ja! I Saga och mej själv. =)

- Hur många förhållanden?
eeeehm...

- Favoritprogram på tv?

Desperata hemmafruar, inget kan ta förstaplatsen.

- Bästa boken du läste i år?
Åååh, jag vet att jag läste en grym bok..... sjukvård del 2? Nejdå, kommer  inte på vad den heter, men den rekomenderar jag :)
- Största musikaliska upptäckten?
Eeeeehm....

- Något du önskade dig och fick?
Jaa, naturligtvis.

- Något du önskade dig men inte fick?

Jaaa, får man allt man vill ha så har man ju inget att sträva efter.

- Vad gjorde du på din födelsedag 2009?
Det här är så jävla roligt att jag kommer inte ihåg. Vääääääänta nu! Jag vet iaf att Carro pressade ut Nuttnutt då.. hmm..

- Finns det något som skulle gjort ditt år bättre?
Det finns alltid saker som kan bli bättre, men jag är kanonnöjd med det året. Jag har gjort massa saker som jag tycker om, och tagit mej tid titll att göra det.

- Hur skulle du beskriva din stil år 2009?

Fattig.

- Vad fick dig att må bra?

Det säkert alla andra skriver, vänner, familj, djuren, framgångar..

- Vem saknade du?
Saknade nog ingen märkvärdigt mycket. Men igår satt jag och kollade igenom sommarkort och kort från nån fest där, då saknade jag Sandra Möltsi och hennes sköna garv :)

- De bästa nya människorna du träffade?

ååh, alla som gick i skolan. Vääääänta nu, dom träffade jag inte förra året. Näääe, då kommer jag inte på nån.

- Årets sötaste?
Måste helt säkert va Saga.

- Årets hetaste?
Hmmm... fan va tråkigt.

- Årets största kärlek?
Saga:)

- Årets besvikelse?
Tycker hela hösten och vintern har kantats av besvikelser på jobbet..

- Årets bästa?
Det finns så mycket bra!  hmm...


Kommentarer
Postat av: Gärdvall

Är det jag som är helt borta nu, eller är inte Rasmus född 2008..?

2010-01-06 @ 11:22:51
URL: http://gardvall.blogg.se/
Postat av: Syster

hörru nutte är född 2008 Pussssss

2010-01-06 @ 11:51:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0