Det kostar att ligga på topp

aaaaah, det är verkligen svinkallt ute. Bitchens form skulle slipas idag. Det va ju endå bara -20 när jag kollade temperaturen och tyckte att det va inte så farligt, så en liten vässtur skulle inte va helt fel! Men innan jag hade fixat iordning och kommit ut så va det -25. När jag började trava förbannade jag mej själv över att jag inte hade en rånarluva på mej. Har förståss ingen men endån. Mamma kunde ha nämnt nått om det. Drog så kallt om kinderna att det kändes som man gjort 15 steloperationer eller nått liknande.
Hon va grinig. Jag blir grinig och för första gången jag rider henne vore det kanske på sin plats med en säkerhetsväst. Hon springer nämligen och slår bakut. Det va det som hände när hon gjorde illa mej i benet där framme. Jaja, ingen skyddsväst har jag, mamma börjar oroa sej för att Bitchen ska slå ihjäl mej och tycker jag borde skaffa en bra livförsäkring ifallattom ni vet. För Sagas skull. Dör jag har hon sin pappa, så äre med det.
Iaf, va så huskut kallt att tillslut fick jag tänka på ungarna från länken igår. Kan dom, kan jag!

Kom tillbaka och övervägde att stoppa mej själv i kaminen. Men kom på bättre tankar när bubbelbadet ropade på mej. La mej där och tinade en sväng. Huuh, tog ett bra tag innan man vart varm igen. Men som sagt, det är ju övergående, så det går bra. Tur att jag fick kanonbra handskar och sockar av mamma i julklapp, det bästa jag testat på förmodligen.

Hoppas på lite mildare väder imorrn. Det är ju endå trav och enligt reglementet är köldgränsen på -20 (?). Och enligt rykten så ska det ju bara va -15 imorrn så det är väl ingen fara för inställningar.


Kommentarer
Postat av: Mamma

Inte stelopererat utan så blir du om du sprutar botox eller använder silicon. Och vantarna hadde faktiskt Saga köpt.Och imorron går du och provar en väst...

2010-01-07 @ 21:53:44
Postat av: Chatrine

Vad rolig du är mamma, inte fan tänker jag slänga av mej alla tusen plagg jag tänker ha på mej idag för att testa en väst.

2010-01-08 @ 09:27:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0