Drar stockar!

Gaah, Johan skulle komma hit å kolla på film. Tror ni att det gick bra? Han hade glömt dosan till sin grejjs som vi skulle kolla på filmen, och filmen går inte att sätta igång utan den förbannade dosan. Jag åker tillbaka till tandsbyn för att leta reda på den. Jag hittar den inte. Svänger in hos Kicken och lånar ett par filmer av han.
Sätter oss och kollar, efter typ en kvart drar Johan världens jävla stockar och nu funderar jag på om jag ska väcka han. Han snarkar sjukt mycket och jag begriper inte för mitt liv hur jag ska kunna somna om han ska snarka så pass mycket om han gör. Och Saga kommer bli mäkta förvånad imorrn bitti när hon ser han ligga å snarka på soffan. Men han har endån ingen skjuss hem. Och hallåja, nu damp han ner ur soffan tror jag så behöver inte oroa mej om att väcka han:p Haha!

Imorrn kväll ska Saga ha en myskväll ( tror jag ) med chips och film. Synd att Saga måste sitta i sin egna fåtölj när hon kollar film hemma, tänk om hon kunde va lite gosig under filmen också. Menmen, hon är gosig iaf. Själv tänker jag spela upptagen.
Funderar starkt på att ringa till doktorn till henne igen på måndag. Hon kan inte stå still efter att man smörjt henne, står och hoppar och rör sej för att det gör så ont, och det svider i mitt hjärta att se. Måste finnas nånting man kan göra åt det, tycker att det är rent bedrövligt att barn ska behöva gå runt på det här sättet hur länge som hellst, och man har tagit upp problemet flera gånger hos doktorn och det enda dom gör är att skriva ut mera salvor. Som att ge en som jämt har ont i ryggen värktabletter ungefär, man ger dom nått som tar bort smärtan, men ingen vill se själva problemet varför dom har ont i ryggen.
Verkar ungefär som så på Saga med, ingen vill veta varför det svider och klias och blir alldeles rödflammigt, utan dom har nått som kan hjälpa en stund, och komma tillbaka om tre månader ifall det inte hjälper. Och då får man värre salvor, den ni! ååh, det vore så skönt om hon fick gå å lägga sej en kväll utan att vara lessen och arg och ha ont, och grina en massa. En kväll som hon kunde få somna glad, och inte va rädd för att bli smord på.
Fucking pain.

Kommentarer
Postat av: Emile

Hon har säkerligen gått och fått en alergisk reaktion av att du färgat håret på henne.

2010-01-09 @ 14:41:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0