=)

Va och tränade idag. Skönt som tusan, kände mej start och stark och stark! Fast armarna har nog pyst ihop lite, men det är ju en så liten muskelgrupp att det borde ju gå på ett naffs? men näe, tusan va bra det kändes!
Pratade även med dom om varför dom dragis 717 :- av mej i december då jag skulle ha en gratis månad och det hade blivit nått galet. Så nu är det fryst igen, hoppas det funkar. Fick även en extramånad för att dom tjorvat för mej =)
Gick på stan, impulshandlade lite kläder på JC, när jag betalade tyckte jag att jag tydligen hade blivit kass på att räkna. 1700 nånting gik kalaset på, men då hade jag tydligen fått betala ett par jeans två gånger.
aah, det går ju bra för mej!

Nu ska jag äta, duscha, stoppa jackan i tumlan och sen bege mej in till stan igen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0