Fridag.

Idag är det fredag. Det kan man kalla fridag. Jag har absolut inte gjort nånting. Jag skulle egentligen tvätta, men nån hade tydligen bokat tvätt-tid före mej... jaja, så kan det gå!
Har legat i badet hur länge som hellst. Och nu börjar jag tycka att det ska bii kväller :) Jag börjar bli hungrig. Är trött som fan också. Börjar se dubbelt nu igen. Äh, de årn snart till sej ske da si.

Igår sökte jag skola. Det börjar den 15 februari om vi har tur. Syrran ska  också gå, fan va kul. Förstå vad jävla bra att kunna använda huvudet ibland. Jag är så otroligt trött på att inte göra nått. Jag måste lära mej saker, annars funkar jag inte. Så det ska bli sjukt kul.

Nee, undra om jag ska packa påsen och bege mej snart.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0