Klättrar på väggarna!!

Gaah, jag har inte jobbat sen i söndags och jag klättrar snart på väggarna. Shysst att kunna sova på morgonen om jag kunde göra det. Väcktes lite lätt imorse av ett sms, och kunde inte somna om. Varför kan jag inte sova på morronen när jag får göra det? Störigt.!
Som sagt, börjar klättra på väggarna, snart river jag tapeterna alltså! Vad fan ska man göra? Hatar att inte jobba, jag måste jobba!
Håller på att kika på lite utbildningar nu, lika bra när det inte finns jobb. Är inne på brandman nu igen, jag vill, jag vill jag vill! Fan va jag vill plugga. Låter helt galet för att vara jag, men det är iaf ett av målen jag har för iår. Att fylla lite kunskapsluckor, att plugga lite grann, om det så bara är en kurs. Jag är ju den som vill kunna allt, om allt. Ska boka in en tid ( om man måste göra det? ) och prata med en studievägledare i stan. Kanske plugga upp lite betyg sen den forna tiden iaf? Haha, dom va ju inte direkt strålande.

Ett annat mål för iår, att inte bara säga att jag ska göra det, utan jag SKA göra det.
Sluta va så rädd för att allt ska gå åt helvete och bara göra det. Kanske blir det lite krångligt, men det måste det få vara!

Idag väntar träning. Klockan tolv då maten är smällt ska jag ut å springa blindtarmen. Det är lite småkyligt ute, - 20 och jag gruvar mej lite för hur mina lungor ska klara av det, men det visar sej ju. Ska in till stan och träna ikväll också. Blir nog cirkelträning, 30 minuters träning. Snabbt, effektiv och enkelt!

Oj måste bara säga igen angående magnesiumet. Vilket halleluja-moment! Jag har inte ätit nått onyttigt sen jag började med det. Inte en liten kaka och framförallt ingen choklad. Vi får se hur den problematiska tiden innan mens blir då. Det är ju där det brukar gå riktigt åt helvetet, men nu hoppas jag iaf att kunna hålla det lite i schakt! Men det känns verkligen skillnad när man inte äter skit! Man känner sej mer fräsh, ingen uppsvälld slapp mage, och framför allt, man blir mycket piggare!

nee, jag borde städa lite innan joggingturen! :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilen typ av magnesium tillskott äter du? Verkar ju vara super!

2010-01-13 @ 15:14:35
Postat av: Chatrine

Körde med friggs brustabletter först. Nu har jag bytt till nått jag har köpt på ' Ankis ', i friggs har dom sötningsmedel och färgämnen. Det är nog bara att fråga på en hälsokostaffär så hjälper dom dej om du inte hittar!

2010-01-13 @ 15:24:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0