kors

Jag tror att jag ska ringa till ögondoktorn imorrn om jag får stånnan. MÅSTE få en tid och det nu. Ser snart i kors då jag ska läsa texten på tv, och det är ju kanske inte så jävla positivt. Måste även kolla bågar, vägrar sjukhuset bågar sen 70-talet.
Haha, vem försöker jag lura? Klart som fan jag kommer ha tid att ringa imorrn. För imorrn ska varken jag eller Saga sätta sin fot utanför dörren. Hört elaka väderprognoser och det kommer in rysk luft hit uppöver och det kan bli uppåt -35 grader. Vansinne. Vem fan pratar om klimathot och varmare och tjollavipp. Jag uppmanar er att inte sopsortera, kör så mycket bil ni har råd med, och använda vanliga glödlampor, torktumla så mycket ni bara orkar, ha på alla lampor i taken, gör vad fan som hellst, bara det slipper va så förbannat kallt!
Fast imorse trodde jag att jag va cool när jag läste av temperaturen, -20,  ' äääh, inte så farligt, behöver inga vantar då. ' Haha, dum man är ibland, ni kan ju gissa vem som frös idag.

Neee, nu ser jag dubbelt när jag skriver så dags att slå igen fanskapet nu.

Kommentarer
Postat av: Gärdvall

Lycka till med att få tag på doktorn imorrn, när det är helg...!

2010-01-05 @ 22:50:11
URL: http://gardvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0