Mål 2010!


Jag hade ett par mål som jag skulle jobba lite på under 2010, nu kommer jag inte på ett enda typ.

Iaf, jag får väl ta upp det när jag kommer på det igen då :)
Har varit ute på en frisk ridtur med bitchen, och mamma körde braten. Hur skönt som hellst, friskt och klart väder, solen skiner och bara en halvbitterfitta till häst! Kanon!
Nu har jag gjort allt jag borde göra idag, dvs rida, sova och äta. Borde egentligen städa, men jag sparar det tills imorrn. Skippade blindtarmen imorrse och gick och la mej och sov istället, till klockan tolv. Jag kan fan inte sova längre, då får man ju ångest över att man sover bort dagarna och inte gör nått vettigt. Iaf, städa tänker jag spara med till en annan dag, fortfarande trött. Förstår inte hur jag kan va så trött? Eller joo men endån. 
Så borde kanske göra dagens goda gärning men förstår inte vad det skulle tänkas va. Laga mat och mata magen med kanske? Att man ska behöva äta hela jävla tiden känns det som. Så jävla tråkigt. Usch.

Neee, åååh så uttråkad. Kanske borde ringa nån vän och se vad dom håller på med idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0