Måste än en gång förklara mej:

hur fan kan du skriva "mår illa som en jude"???? Är du dum i huvudet eller? / Anonym

95% av mina kommentarer är anonyma. Typ. Det betyder att alla dom är så jävla fega att dom inte vågar skriva ut sitt namn.

Jag står för allt jag skriver här i bloggen, annars skulle jag inte skriva det. Jag står för att jag skrev ' Mår illa som en jude '. Jag ser inte jude som ett skälsord eller nått nervärderande. Det måste du ha gjort. Min tanke va att judarna måste ha mått sjukt illa under hitlers glansdagar, och jag tänkte relatera till något. Herregud!

Kommentarer
Postat av: mammas kompis..

asså spara IP nr sen kan man kolla upp de..:)

hälsa mamma mu från mej /raskan

2010-02-21 @ 11:17:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0