Måste bara berätta

Jag har ju varit helt tokig i choklad en tid. Jag har inte kunnat sett en chokladbit utan att ta. Och tar jag, så går det oftast till överdrift. Helt galen alltså. Jag har drömt om choklad och jag har ätit så mycket choklad att jag har mått illa.
Har länge tänkt att jag ska testa äta magnesium och se ifall det hjälper, men har aldrig kommit så långt att jag gjort det. Men så testade jag. Och gissa vad? När jag tänker på choklad så vill jag inte ha. Jag är inte chokladsugen längre och jag kan inte äta choklad. Har ätit nån chokladbit efter att jag började äta magnesium och det är INTE gott. Va? Det är ju helt makalöst fantastiskt! Jag är befriad känns det som. Det är en tyngd att gå runt att va chokladsugen och försöka stå emot varje gång man ser choklad. Men som sagt, nu kan jag inte tänka på choklad utan att känna avsmak.
Nu vet jag inte om det är för att jag åt så sjukt mycket i jul som gör att jag känner mej äcklad av det, eller om det verkligen är magnesiumet som hjälper. Men å andra sidan, jag har ju ätit mej så sjukt illamående så himla många gånger innan så det torde inte va det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0