Min mamma tror

att jag ska skriva att jag hatar Bitchen efter gårdagens bitterfittafasoner. Men det gör jag inte. Haha, subban betedde sej verkligen som en liten gris. Hon lyckades bryta frambenet på mej. Det gjorde ont, haha jävligt ont. Nästan så ont att jag börja må illa. Men Bitchen är en häst med klös och riv i. Och om hon gör illa mej, eller måttar slag brukar jag bara tänka att ' det gör bara ont och det är inte så farligt. ' Eller hur, det gör ju bara ont, och oftast bara ett litet tag.
Som igår när vi va ute och red, taggarna utåt, öronen bakåt hela tiden och bitterfittefasoner hela tiden, inte ska man börja grina över sånt heller. Jag är minst lika envis och sur som henne så det är lugnt. Mamma har köpt tabletter mot hennes humör, hon funderar på att jag också borde ta sånna. Hon är inte klok, inge fel på mitt humör.
Iaf, idag har tydligen Bitchen fått in en smäll på mors ben. Mamma är fruktansvärt onöjd. Det skulle nog jag också vart. Men inte så pass onöjd att jag skulle överväga att sälja na. För hon är ju snäll, innerst inne. Dessutom så kan hon ju inte sälja henne utan min tillåtelse. Eller det borde hon ju kunna göra för jag har inte skrivit under nått papper än. Men endån, hon är min ögonsten.

Jaja, idag har jag jobbat en sväng. Vilken rolig tur jag har haft idag. Det rullade på som smort och min sista uppgift idag var att träna en dam, och sånt gillar jag. Att det fortfarande finns plats för träning i planeringen. Önskar att det fanns mer sånt på flera håll, men tyvärr måste väl dom flesta hålla tillgodo tills at och sg kommer till plats.

Jaja, på fredag startar Bitchen. Hon kommer vinna. Det är ett hett speltips till er alla. Varsågod.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0