Sliten idag!

aaah, fasiken va trött jag är idag. Känner mej som en gammal ledbruten 95 åring. Igår va jag in till stan och lattjade på. Skyll mej själv, Chatrine! Haha, men det kan det ju lätt va värt ibland kanske. Jobbade 7-14 idag. Gick ju kanoners. Lugnt och skönt och jag inser ju mer och mer att jag missbrukar kaffe när jag jobbar. Blir ju lätt hänt att man dricker i tid och otid och gärna påtår. Så måste man ju även dricka hemma också, så det blir ju ett ex antal koppar per dag. Jaja, kaffe är ju bra så det är väl ingen större fara med det.

Uuugh! Saga kan verkligen konsten att ta efter i filmer. Hon kommer bli en skådespelare en vacker dag! Herreminje, nu är det förbjudet med Lotta på bråkmakargatan ett tag framöver. Stog och tjuvtittade på henne igår, när hon står och härmar Lotta framför spegeln, och satan vilken inlevelse hon har, stampar med foten skitsurt i golvet, slänger filten och morrar precis som Lotta gör. hujjedamej, hon blir lika tjurig och sur som Lotta är också. Så nej tack till Lotta, räcker med hon i filmen:)
Mormor skulle skänka Saga några småpengar att he i spargrisen idag, hon VÄGRADE in i det sista att säga tack. Fick ta av henne pengarna ett par gånger, hon grina å skulle promt ha pengarna. Men kan man inte säga tack, ska man inga pengar ha. Tillslut lyckades hon krysta fram ett ansträngt tack och fick då sina pengar. Här kan man inte släppa efter heller. Två saker hon ska lära sej att säga, Tack och förlåt. Säger hon inte det, blir det rummet som gäller. Eller säger hon inte tack, så får hon ju inget men skippar hon förlåt får hon vara på rummet tills hon kan säga det. Så enkelt är det. Det tänker jag inte rucka på!

Ikväll kom Johan hit och nu hade han med sej fjärrkontrollen så vi kunde se på ' Flickan som lekte med elden. ' Saga fjantade på och skulle inte sova, så hon fick också kolla på den. Ingen barnfilm direkt, men hon var hur gosig och snäll som hellst, och Johan hade med sej popcorn som hon fick äta av. Lite såhär söndagsmys är ju aldrig dumt =) Hon var ju verkligen trött också, så hon slocknade på i min famn tillslut. Det är såå mysigt, det är inte ofta det händer. Eller det händer aldrig så det är mysigt. EFter ett tag fick jag iaf ge upp och lägga na i sängen, hon snarkade så man hörde inte vad dom sa på filmen:p

Yes, imorrn sätter man igång med träningen igen. Har varit omåttligt tråkigt att inte tränat som man vill, men det blir ju så under jul och nyår när dom inte har så mycket klasser att gå på och man är upptagen dom tiderna det finns pass. Så nu ska det köras stenhårt, beatch 2010 ju! :)

äääh, ska hälsa på John blund ett tag, och hoppas på att fisen tar sovmorgon imorrn igen! Hon har tagit en välförtjänt sovmorgon varje morgon nu, så vore ju just typiskt om hon ska upp vid sju imorrn .Jaja, det spelar egentligen ingen roll. Sova kan man göra i graven, men det är skönt i sängen med. Tss, rolig va hon ikväll. Hon skulle ha den stickade tröjan som gammelmormor stickat sen jag va liten. Att sova i. Hon kommer svettas.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0