Städa ut julen?

Huuh, städa ut julen? Jag vet inte, känns inte som att jag städade in den direkt. Så sjukt jävla stökigt här hemma att jag skulle skämmas att ta hem min mamma till och med. Men jag SKA städa. Jag ska jag ska jag ska. Då jag får tid. Eller tid har jag, lika mycket som alla andra, men jag prioriterar lite annorlunda. För nu ska jag klä på mej och dra ut en sväng på min älskade Bitchiga Bitch. Den apan bet mej i armen igår. Men jag gillar henne endån. Det är jag och Bitchen, jag tror ingen gillar henne lika mycket som jag gör. Mamma skulle nog vilja sälja henne, för att hon är en apa. Men det får hon inte. För då kan hon inte sälja hela hästen eftersom jag ska ha en liten del av henne. Hon är ju skyldig mej pengar och för dom pengarna ska jag ha en del av Bitchen. Kanske att jag kostar på att lägga till ett par tusenlappar så jag får större del. Vi får se. Det kostar ju att ha en apa också. Fast med min fantastiska lön så är ju inte det nått problem.
Får ju även löneökning med 5% nu när det är nytt år, så pengar är ju inga problem. eller....
Jaja, ut på bitchen, städa, storhandling och hämta hem min underbara skatt.
Storhandling orkar jag nog inte med, men har vare utan skithuspapper en vecka nu, börjar bli aningen jobbigt. Allt i kylskåpet skulle kunna vandra ut av sej själft och frysen är i princip tom. Jaja, man ska inte lagra upp för mycket. Det är dumt.

nej, hejdå med er.


Kommentarer
Postat av: Mamma

Du kan skynda dig på banken och ta fanskapet. Nu har hon slagit mej på benet.

2010-01-05 @ 13:59:25
Postat av: Chatrine

Men mor, om jag kan ta fanskapet, då behöver jag väl inte gå på banken? Måste få en redig sänkning av priset om hon beter sej sådär!

2010-01-05 @ 16:32:50
Postat av: Mamma

Då annonserar jag ut henne

2010-01-05 @ 18:13:38
Postat av: Chatrine

Det finns inte på värdlskartan.

2010-01-05 @ 18:35:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0