Träna!!

ååh, jag längtar tills klockan tolv. Klockan tolv kommer jag längta tills den är ett. Nu har dom ändrat schemat och måndagar blir bättre för mej. Brukar vilja träna på måndagar eftersom det förmodligen har blitt lite glest på helgen, och då vill jag köra pump. Men eftersom pump har varit så sent på måndagar blire ju dumt eftersom jag hämtar Saga från dagis på måndagar, eller så lämnar jag henne där, så blir ett stort glapp mellan jag lämnat henne och tills det börjar ju. Men nu blir det kanon, jag tränar bäst på dagen =)

Hmm, popcornen va framme på bordet sen igår. Undra om det är dom Saga sitter och smaskar på nu? jag tror det, vad skulle det annars vara? Jaja, hon får väl äta lite popcorn då om det är så viktigt för na.

Nee, måste fixa lite grejjs innan jag åker in till staden.


Kommentarer
Postat av: Åsa

ska oxå på pump idag, underbart :D

2010-01-11 @ 10:07:34
URL: http://metrobloggen.se/viktibloggen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0