Uppe med tuppen!

Har hört att det är dumt att sova bort sitt liv, därför går jag och lägger mej så sent som möjligt och kliver upp tidigast möjligt. Man ska inte känna efter så noga vettja.
Kollade på Ingourios Bastards igår igen. Det va den där filmen sen hitler-tiden. Den är bra, men eftersom jag vart så galet trött somnade jag och missade den, gjorde ju inget jag hade ju redan sett den:) mm, klev upp kvart över fem imorse, wiiiiiihow, hallelujamoment lixom.

Nu ska jag ner och kolla till min jacka jag la in i tumlan igår. Skönt att ha den tvättad, luktade ju rävpiss blandat med grönmögelost, inte gott! Sen funderar jag på om jag ska ta en runda i blindtarmen, passa på nu på morronen, imorrn skulle det bli kallt igen va? Kanske ska ta och åka och träna med morsan också, kanske rida vem vet. Sova vore ju inte heller helt galet, men som sagt, nästa liv.

Har ni några mål nu när det är nytt år och allt? Mål som ska uggfyllas eller påbörjas 2010? Det har jag, tar dom i nästa inlägg :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0