Utbildning!

Carro hittade en utbildning som verkar skitkul. Hästturism hette den. Jag skulle åka in till stan å kolla upp det idag, men allt vart så sent så jag hinner inte.
Men fan va kul, det vill jag också. Det enda jag funderar på här är just det här med jobb efter själva utbildningen? Jag tror inte att jag skulle palla att starta eget faktiskt. Ja, låter ju onekligen kul iaf!

Sprang blindtarmen. Gick hyffsat bra för att va första gången på över en månad. Jobbigast va när man blivit lite anfådd och börjar dra ner luft långt ner i lungorna, det sved lagomt skönt. I love pain.
Jaja, snart ska jag åka in till stan å köra cirkelträning med Linda. Skönt, känner mej omotiverat pigg och fräsch i kroppen idag. Det här är det enda positiva med att vara ledig och uttråkad, man kan träna två pass om dagen. Love it!

Sen ikväll då? I tandsbyn ska dom fira kicken som fyller år idag. Grattis! Dom tänker dricka öl å sånt där ni vet, och jag är inte sugen på att dricka mitt i veckan.

Jajustja, igår va jag iväg på min första skotertur iår. Sitter bakom skotern och känner att smilbanden åker upp till öronen, tar stopp där och jag bara njuter. Fan va jag älskar att åka skoter alltså! Tyvärr brukar det vara pay-back-time i 3 veckor efteråt jag åkt skoter, får en fruktansvärd ryggvärk. Men idag går det ju bra, men då körde han riktigt lugnt också.
Åkte iaf och eldade i hamnsjön (?) och skrattade en massa. Riktigt trevligt var det. Tack för det !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0