Värdelösa vecka!!

Förra veckan kunde ha börjat bättre, för fan! Började måndagmorronen med att få parkeringsböter. Hela veckan har jag pms och är skitsur och äter tameklån hela jävla tiden. Igår tänkte jag avsluta veckan på ett värdelöst sätt. Så jag drog i diket i 100kmh. Kanske inte så genomtänkt och klokt av mej. Men kände att dom behövde nått att prata om på hemgården, så det fick bli det då. Ha, vilka falska jävlar det finns. Hur i helvete kan man va så falsk, vidrig och genomrutten? Finns ingen arbetsplats som är så infekterad som hemgården, folk snackar skit om alla hela tiden. Herregud.

Jobbade en sväng imorrse. Jag va helt säker på att jag skulle vara på hemtjänsten som vanligt. Stapplar in där, och hittar inte igen mitt namn nånstans. Blir grinig och irriterad över hur det kunde bli fel. Efter ett tag kommer en stjärna på att det kanske va på service, och det va de. Har inte varit där på hur länge som hellst, men gick kanoners, såklart.

Nu sitter jag i min lugna vrå och lyssnar på skräpmusik och kräks över lite smärtor jag måste ha fått sen igår. Hela nedrans ryggen är fucked off, och nacken. Ont i revbenen. Mår illa. Menmen, sånt som händer.. Carro skulle jobba ikväll och Michael jobbar också, så jag vart barnvakt. Va inte helt sugen, eftersom man måste bära ungarna, och det gör ju naturligtvis ont. Det går nog bra, hittade fina värktabletter undangömda i nått skåp. alltså, inte medicinskåp, utan ett skåp. höhö.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0