Daisy

Idag har jag vart ute på Bitchen å ridit. Fan va det märks att man inte har tränat på en månad, vart på semester, och varit sjuk. Kan tala om att det har tagit bra på min kropp, så otränad nu som man kan bli. Fast nu ljög jag, har faktiskt varit ut å sprungit två gånger, men det räknas inte =) Men nu hoppas jag att jag ska få hålla mej frisk och kry, så jag kan ta tag i träningen ordentligt igen. Jag blir verkligen en bitterfitta när jag inte tränar som jag ska.

Iaf, imorrn ska jag ge mej i kast på Daisy. Ni vet hon som har avgett sej ett par föl. Ja, ingen har ridit henne på massor av år, men nu tycker mamma att hennes trivselvikt börjar gå till överdrift, så nu ska hon bantas ner litegrann innan nästa föl=) Jag tar på mej den uppgiften, och hoppas att hon inte har ihjäl mej.

Aah, jag önskar jag hade mer tid. Jobbigt att behöva prioritera tid, och jag prioriterar den ju ganska kasst.

Jaja, har varit vuxen idag och begärt ersättning för dagen saga va sjuk. Tänkte att jag skulle strunta i det,men sen vart jag ju sjukskriven själv och förlorar väl en sisådär 4000:- på det så nu måste jag ju få in varje litet ruttet öre =) Fan va jag gillar att leva snålt=) Hehe, hade ju jättemycket räkningar, så nu är man mer som dom flesta innan nästa månad är man black. Jaja, pengar kommer, pengar går, så äre ju:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0