Det här är inte klokt!

Innan jag åkte till Marocko hade jag världens beslutsångest om vart jag skulle vara i sommar. Hade tre ställen att välja på, brunflo, mariebyvägen och i fåker.
Jag bollade fram och tillbaka, för och nackdelar. Fåker gick ju bort omgående. Men sen vart det svårare. Tillslut bestämde jag mej för maribyvägen, trots arbetstiderna.
Hade lite ångest över mitt beslut, för jag hade pratat med cheferna i brunflo om att jag ville vara där i sommar när dom frågade mej och dom vart happyface, men tänkte att jag måste ju få fatta mina egna beslut och göra vad som känns bra för mej. För hur som haver, hade jag inte skickat in pappret på den ännu.

Idag ringer chefen ifrån brunflo och frågar om hur sommaren blir. Hon vet att jag ska va på mariebyvägen. Hon vill att jag börjar jobba natt hos dom med typ omedelbar verkan. Dom fixar en annan tjej till mariebyvägen.
Och ni vill inte veta vilka bekymmer dessa chefer ställer till för mej,jag vill ju förståss alltid vara dom till lags och göra som dom vill, och jag har den förmågan att jag gärna tackar ja till det mesta. Detta medför sej trubbel i hjärnbarken. Hur ska jag göra? Har helgen att fundera på.

Och skulle jag nu jobba natten så är det typ snart jag skulle börja, och då skulle jag ju hela tiden veta NÄR jag ska jobba. Och inte behöva säga ja till skittider som jag måste jobba för att få ihop timmar. Nemen så jävla svårt! Ringer mamma......


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0