Drog tydligen

världens skämt igår om att jag skulle ut å rida på Daisy idag. Hon va inte riktigt lika taggad som mej.
Jag vill minnas att hon va snäll att rida på, men sen påminde hon mej ganska bra att det va hon inte alls det.
Först tog det ett år innan vi tog oss av gården, hon bara backade och satte tjursidan till! Sen när hon backade rätt in i kasa så vart jag lite orolig att jag skulle ramla av i den. Neefy farao, det skulle jag inte vilja:p
Aja, vi lyckades ta oss av gården efter många om och men, när mamma skulle ut å köra med Alexander, och jag också satte till humöret.
Men sen efter en sisådär 50 meter börja hon tönta på och backa ner i dikena, och då va det ju totalt hopplöst att försöka fortsätta, eftersom jag inte ville ha den fetknoppen över mej. Mamma får helt enkelt börja med att leda mej, eller så får vi lägga upp en annan taktik:p

Jaja, fick provsvaren idag. Jag hade campalubaktur så inte så konstigt att man mådde pest. Men nu är det bra, och det ska gå över av sej själv. Får även jobba nu också, så nu är livet frid och fröjd:)
Men skönt att få en diagnos på det vidrigaste man varit med om i livshistorien, eftersom jag tvivlade så starkt på att det va magsjuka. Just för att ingen annan vart smittad av mej och sånt där. Jaja, nu är det bra iaf och jag lever fortfarande =)

Varit ut å sprungit idag också, kanske en dag förtidigt, men tog mej likförbannat runt och det är ju huvudsaken. Kände att jag kanske inte hade tillräckligt med energi i benen för att springa runt hela, utan fick gå lite emellanåt. nu hoppas jag på att få hålla mej frisk så att jag kan träna på som vanligt utan massa uppehåll!

Imorrn ska jag och Saga på djungelhuset eller storsjöbadet. Vi har inte bestämt oss än. Sen hade vi tänkt att äta på Max, vi skulle göra det för nån helg sen, men då åt Saga på Mcdonalds och kunde inte äta så mycket eftersom hon fortfarande hade kvar sviterna efter sin magsjuka! Så mysdag med hjärtat imorrn med andra ord =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0