fortfarande vaken

men ögonen går i kors. Vad är de för fel på mej? Blir bara tröttare och tröttare och sover mest hela tiden. Har iaf klippt saga idag. Eller monica. Kort. Jag grinade nästan när jag såg lockarna falla. Det va MYCKET hår. Men nu ser det bra ut. Saga ville egentligen ha kortare, men hennes mor ville inte det!

Har funderat klart ang. jobb. Det blir nattjobbet som jag vart tillfrågad om igår. Det blir nog kanoners de, och ett schema att gå efter. Förstå så in i bomben skönt att kunna planera in nått i sitt liv. Iofs har man alltid möjlighet att säga nej, men arbetsmoral som man har, gör man sällan det.

Neeee,, saga ville gå å sova för en timme sen. Nu får hon sova, orkar inte sitta uppe längre och hon ville kika filmen själv. Här ska man ha lite myspys med dotra, så ska hon kika film själv. Jaja, hon matade mej med 3 godisar iaf. Det fina med att få smaka godis av ett barn är att dom ska välja ut en godis till en, och dom tar alltid den minsta. Trots detta vart jag illamående och kände för att springa å dö. Undra om jag är så trött för att jag dragit in på alla härligheter och bakelser dom senaste dagarna? Jag äter som vanligt, men äter inte godis. Kan ju säga att det vart en hel del av det i Marocco. Och jag dricker aldrig dricka hemma, men där vart det både en och annan, i groggen;)
ääääh, det ger väl med sej. Säger som dom brukar säga, det ordnar sej tillslut ske du si.

Kommentarer
Postat av: Mohammed

What happens in marocco, stays in marocco ;)

2010-03-22 @ 13:46:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0