konstigt

Är det okey att bli ifrågasatt av vissa att man är en bitterfitta eller inte?
När jag vart intagen på polisstationen en gång ansåg dom att jag hade attitydproblem, konstigt?!

I torsdags när jag va på akuten hade vi blivit informerade om att det skulle dröja länge innan doktorn kunde komma. Okey tyckte jag. Från halv tolv till halv tre fick jag springa på toan 63 gånger, jag kräktes och va helt slut. Jag kunde inte vända på mej i sängen utan att det kom.
Så när läkaren kommer in halv tre, och pratar en massa kanske inte jag är världens mest gladaste. Carro är väl den som för samtalet. Jag svarar 'mmm' eller ' näeee '.
Efter ett tag frågar han om jag var sur på han för att jag har fått så länge innan han kom. Nej säger jag. Han frågar om jag alltid är sådär sur.
Men äre konstigt att man kanske inte har världens trevligaste humör när man aldrig har mått sämre i hela sitt liv? Vad förväntar dom sej? Att jag ska le och och försöka va trevlig? Haha, ja en annan gång. Han skulle ju ringa mej, så jag får väl säga att jag inte alltid e sådär sur då=) Carro la ju upp en fin plan där, Carro tyckte jag skulle ragga på han, för han såg ju rätt okey ut:p

Men iaf, tänk om jag skulle råka på att nämna till någon brukare att den är sur och såntdär. Skulle chefen få reda på det gör jag väl tjänstefel och blir sparkad- Skillnad på jobb och jobb....

Kommentarer
Postat av: Sofia

Men ofta att doktorer (eller vad han nu var) frågar om man är sur för att man får vänta. Knasigt!!!

2010-03-27 @ 13:19:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0