Mamma är förlåten!

Hon har bett om ursäkt och är införstådd att man inte gör sådär! :)

Usch, så tråkig dag. Det är grått å trist ute, jag och Saga hittar inte på nått att göra. Vi har spelat boll, läst nalle puh, ätit, ätit, ätit och sånt där trist. Nu ska vi nog åka till mormor och gå ut å gå med Kiwi.

Hmm, igår när vi va på Coop och handlade tänkte jag att jag skulle köpa lite påskgodis. Men sen när jag såg att det fanns 524 sorter att välja bland så sket jag i det. Först vet jag att det kommer bli så jädra mycket godis, och sen kom jag på att jag ska jobba hela påsken, natt. Det kommer finnas godis så det räcker och blir över där. Jag kommer få kämpa för att inte föräta mej. Jag önskar dom kunde köpa en fruktkorg eller fem istället.
Jaja, och Saga kommer ju få flera påskägg, så hon kommer inte märka nått om hon inte får nått av mej:) eller jag ska köpa ett åt henne, men med nån grej i istället. Kanske en tidning, hon har fått upp ögonen för sånna nu, eller om det är själva leksaken som följer med som är det intressanta, det låter jag vara osagt =)

Neee, ska dricka upp livets dryck och klä oss litegrann. Skrutten springer runt i trosor och jag nästan likaså:p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0