undra vad det händer

för skit idag då? Jag vet inte, blir nog inget badhus iaf. Jag är trött, och är på dåligt humör. Jag skyller på min elaka dumma mamma!! Jag drömde en marddröm, jag kom till stallet och nånting saknas. Jag kunde inte komma på vad det va, men så säger min mormor till mej att det är Bitchen. Då har min elaka dumma mamma tagit med sej Bitchen på slakt. Oj vad arg jag vart på na, vi får väl se sen om den stämmer eller inte!
Egentligen är ju inte mamma elak och dum, men så länge hon inte ber om ursäkt för sitt beteende inatt så är jag fortfarande lite sur på na:) haha!

Aaah, Saga har fått världens dille på fiskbullar! Hon vill ha fiskbullar tameklån hela tiden. Nu står hon och vill ha fiskbullar igen. Hmm.. Igår efter vi hade ätit middag, hon åt bra med mat ville hon ha fiskbullar. Jaja, tänkte att hon får väl det då. Trycke i sej en hel nedrans burk med fiskbullar. Haha..

hmm.. grinolle vill fortfarande ha fiskbullar. Nej säger jag bara. Nejnejnej, inga fiskbullar nu. vi har ju ätit en fet frukost!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Ja jag får väl krypa till korset och be om ursäkt för mina handlingar. Men om jag gjorde så så var de förmodligen nödvändit. Men jag hadde iaf kunna sagt nåt innan tycker jag också. Så förlåt förlåt.

2010-03-31 @ 11:19:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0