aaah

måste gå å grina en sväng. Ångest utan dess like.

Imorrn har jag tusen saker jag måste göra. Det är ju måndag. jag kommer förmodligen lyckas göra en sak.
Måste ringa min chef om schemat för i sommar. Har jag tur kanske jag slipper jobba i sommar. Funderar starkt på att skaffa en knodd bara för att få föräldradagar att ta ut när dom skulle behövas som mest.
Min mamma ska opereras i början på juni, jag skulle vilja ha tid att ta hand om min bitch nu då. Jag vet att alla som har djur, barn och heltidsjobb förmodligen klarar av det. Dom klarar av att disponera sin tid väl. Men jag hatar att planera, värsta som finns. Och innan jag kommer iväg för att göra nått går det åt ett par timmar där också. Jag är segheten själv. Mm....

neee, grina va det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0