Dödsångest

Har ett elakt skov då jag gräver ner mej totalt i mitt egoliv. Jag vill bara sitta å tycka synd om mej själv. Jag kommer på saker som gör att jag ska ha en anledning till att sätta mej ner och lipa. nu har jag letat reda på mitt papper om att jag har ärvt min mammas sjukdom. Egentligen letade jag reda på det för att jag har dödsångest, så jag ska meilja dom så dom ringer upp och pratar med mej eller nått sånt. Lite tester skulle inte heller sitta helt fel. Uschusch, gillar inte alls det här. Oviss är vad man är.

Hoppas allt blir bra nu igen när jag bytt tillbaka till mina vanliga P-piller:)

Jobbar inatt, det är som skönt att komma på jobbet. Det är nog det enda stället som jag inte är sur på. Jobbar tills imorrn bitti. Jag har kommit på att sova är ett överskattat ont, åker in på travet till 12.20 och jobbar ett pass där. Sen äre dags för Bitchen och Alexander att gå montêkval. Sen iväg på nästa nattpass.

Orkar inte ens va trött längre. fy.


Kommentarer
Postat av: Mamma

Men snälla älskade Chatrine du dör inte av tappsystrofi. De e bara ögat som blir lite gammalt.

Puss o kram

2010-05-18 @ 22:04:42
Postat av: Mamma

Men snälla älskade Chatrine man dör inte av tappdystrofi. Ögonen blir bara lite äldre än va du e. Puss o kram

2010-05-18 @ 22:09:51
Postat av: Anonym

Du vet mycket väl att jag inte tänker leva med det!

2010-05-23 @ 14:44:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0