Känner inget måste

förklara mej för anonyma kommentarer, men nu när jag inte kan kommentera med en kommentar skriver jag här istället.

Du anonyme tycker att det är konstigt att åka iväg till vemdalen och supa? Åka på en utlandsresa och jobba? Hallåja! För att du tror att min kommentar om att jag vill ju inte att det ska bli slentrian, att det handlade om att det blir slentrian när jag är med min dotter.
Jag utgår från dina korkade kommentarer, och behöver inte tänka efter så mycket. 1. Du vet inte vem jag är. 2. Du är en blåst brud utan barn. 3. Du vet inte att jag inte har Saga på heltid.

Så är det, jag har inte Saga på heltid, hon är hos sin pappa varannanvecka. Det gör ju att när jag är ledig från mitt jobb dom helger hon är där att jag kan göra vad jag vill. Jag lägger mej inte i soffan och kollar på körslaget en lördagkväll. Sån är inte jag. Vill jag supa skallen av mej i vemdalen, så åker jag till vemdalen och gör det. Jag måste jobba likförbannat. Har man ett jobb så har man, eller hur?
Hoppas att du har fått en liten inblick i mitt perfekta underbara liv och kanske förstår lite mer än vad du gjorde innan.

Nu när jag är barnledig i helgen, ska jag åka på semester. Den ni!! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0