Kaxås

igår tog jag med mej fislisa upp till kaxås. Ådi va tvungen att gå till doktorn.
Hälsade på min fina bror efter vägen som har flyttat till Änge. Förstår mej inte på människor som kan sitta å spela spel i flera timmar. huvva.
Iaf, han hade bakat så jag och saga fick bulle och kaka. Han hade varit jätteduktig!
For upp till kaxås, tänkte att jag ska testa farmors blodsockermätare.
Hade ett blodsocker på 9.8 (!!!!) Inte konstigt att jag mådde lite märkligt. heeh. Nu känns det nog som att jag ligger på samma nivå, om inte högre. Tack gode gud att imorrn kommer en ny dietperiod =)
Det är så jävla nice att först gå ner i vikt, sen går man upp igen så att man får banta. Haha.
Jaja, vi fixade bilen.. Nu kan jag snart vart allt sitter på en bil och hur man byter det. Jag har verkligen inte tummen mitt i handen.
På vägen hem stannade vi till hos mannepojken igen. Va en massa folk där som skulle kika på film. Eftersom saga va lugn och låg i min famn tänkte vi också kolla. Men med tanke på att det tog dom typ en timma att komma på en film dom skulle kolla på, hann hon bli lej sej, så ma for hem.

Hmm, idag då. Saga bråkade ganska rejält med mej idag. Hon skulle ha en vit tröja med knappar på. Alltså, hur i helvete kan det utlösa ett vansinnesutbrott som håller i sej i en timme? Jag har inte en aning jag, men under den tiden undrade jag vart man kunde lämna barn och hämta igen dom när man vilat upp sej litegrann. Hur ska man göra? Tycks mej testa allt. Inget funkade. Tillslut vart hon så utmattad att hon inte orkade mera.
MEN, hon är ju söt när hon sover. Det kan ju väga upp.

Va och hälsade på mamma på sjukhuset och lämnade en tidning. Hon har gjort fyra hål i magen som saga va helt förstörd över för nån natt sen. Hon hade nog marddrömmar om dom där hålen stackarn.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Må säga att det är väldigt dålig uppdatering här!!

2010-07-01 @ 18:55:36
URL: http://anitaq.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0