lever i min egna värld

Jag förstår mej inte på mej själv. Jag övar på det. Tills dess tänker jag fortsätta vara i min egna värld.


hehe, jag kan ha skickat världens mest roliga sms inatt till Carro. Hon tyckte inte de va lika roligt som mej. Hon ringer och telefonterrar mej på morronen och jag tänker bara att hon är ju inte klok som ringer så tidigt på morronen. Jag tänker inte på att jag har skickat ett sms som kan uppfattas lite smått panikartat. Jag slänger iväg telefonen. Vaknar lite senare. Hon har skickat ett sms om hur orolig hon blir när hon får sånna där sms. Jag skrattar. Hon förstod inte att jag drev med henne. hehe, jaaaa inte klokt.
Numera ska jag ha telefonlås på telefonen om jag ska dricka. Det skulle underlätta en hel del.


Kommentarer
Postat av: Syster

Jo tack det skulle underlätta en hel del för mig med :) Pusssssss

2010-05-23 @ 22:51:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0