Planering, javisst!

Idag lyckades jag göra ett par saker som jag skulle göra idag. Jag har börjat med begreppet 'Imorgon', eller ' på måndag'. Det funkar inte i längden har jag märkt. Numera ska jag göra allt som jag ska göra på en gång. Hmm. Kul tjej, kommer faila totalt.
Iaf, va ner och hämtade ut mina pengar på banken. Ringde chefen där jag ska jobba i sommar. Mitt schema är på väg. Nu skulle jag behöva mitt schema big time eftersom jag måste planera. From imorrn har jag tänkt att ta över hästgården. Eller iaf ta över Bitchen och Alexanders träning och lite skitgöra. Min mamma behöver vila, och rå om sej själv litegrann. Hon ska ju opereras inom en snar framtid och då ska man ju va stark och utvilad. Jag vill ju inte att nått ska gå snett. Iaf, önskar numera att jag inte skulle jobba i sommar.
Skulle behöva en veckas semester innan. Jag känner mej helt fantastiskt jävla slutkörd. Är helless på allt och är obemästrat trött. Jag sover läääänge på dagarna och det har jag aldrig gjort förut. Jaja, ge mej bättre och varmare väder så ska jag nog se att det ordnar sej. Jag vet inte, men jag kanske är den enda människan som fryser halvt ihjäl mej när solen skiner och det är 15 grader? öhm, behöver värme.

Sova ska jag göra nu. Minst 9 timmars sömn är ju ett måste.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0