ägg och bacon

mm, kan man nånsin lessna på ägg och bacon? Jag tror fan inte det. Jag skulle kunna leva på det, trots att jag har ätit det till frukost varje dag i typ två månader nu. Ungefär. Ibland händer det även att man äter det till middag också! Jaja, man kan inte lessna tror jag, fast alex sa igår att han hade lessnat på det, men han vet inte vad han talar om.

aaaow, nu ska jag ta mej in till stan och köra ett stenhårt BP-pass. Jag har inte tränat sen i måndags och det känns som en evighet. Men för en gångs skull har jag lyssnat på kroppens signaler och inte tränat när jag hade sjukt ont. Iaf, i tisdags va det ju inplanerad vila, igår skulle jag egentligen in å träna, men hade så sjukt ont som sagt. så idag får vi ta det den lättsamma vägen och gå på ett pass som tränar hela kroppen. Ja, blir fint det! =)
Men har ni tänkt på det: När man haft ett uppehåll med träniingen så känns det helt ok att inte träna på jättelänge, men när man väl kommit igång så måste man verkligen träna. Har man en vilodag så känns det som att man hller på att klättra på väggarna och man vill verkligen iväg och träna.

Och efter varje träningspass följer en enforisk känsla, bara den är värt att träna hårdare för! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0