En önskan

Imorse tog jag och Saga igen oss litegrann. Vi sov till halv nio, mycket skönt:) Dessutom har hon smygit in till mej inatt nångång och lagt sej med mej, så jag vaknade med gofisen kramandes om mej, finns det bättre sätt att vakna upp på?
Hade jävligt svårt att somna igårkväll. Ibland har jag sån ångest, det är inte så kul som det låter. Man kan ta tabletter mot ångest, och det är inte heller så kul som det låter. Fast jag gör ju inte det. Såklart.

Jag är en liten fegis. När jag är på gymet. Det finns ju maskiner på gymet och det finns en hörna där man har fria vikter. Och dit vågar inte jag gå. Förens det blir tomt. Där hänger ju dom stora, starka vältränade killarna ( även tjejer såklart ) och pumpar på. Så idag kutade jag dit när jag såg att det vart tomt, och körde på lite grann. Kommer en gubbe ( 45 plus ) och jag kan i lugnan ro fortsätta ett tag till. Men sen kommer en kille, 20 plus, med välsvarvade armar och jag kan såklart inte stanna. höhö, fan vilken mespropp jag är. men nu ska jag sluta tramsa med sånt, bara nördar som gör så:p

Ibland önskar jag att jag inte har så mycket ångest,och att jag en vacker dag kan laga mat och äta den med Saga.
Vad har ni för önskan?


Kommentarer
Postat av: Anonym

att vara med dig

2011-03-27 @ 13:16:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0