Hur kan man orka träna fast kan knappt orkar stå?

Seriöst, jag står inte ut snart. Jag är så förbannat trött så jag grinar. Och jag skämtar inte. Har börjat jobba klockan sju varje morgon den här veckan, förstå vilken pain in the ass det är. Alex har knuffat och puffat och sagt att jag måste kliva upp. Jag somnar om. Jag har med  andra ord försovit mej varje dag. Yippikajjejmotherfucker.
Igår när jag kom insläntrandes på rapporten på jobbet höll jag nästan på att ramla omkull, jag va tvungen att blunda för att jag va så grymt trött.
I onsdags när jag tog in hästarna satte jag braten i bitchens box. Alltså, förstå skillnaden mellan braten och bitchen! Kommer hem, kokar en kopp kaffe sätter mej i soffan. Vaknar av att det är dygnsurt i soffan. Somnar i kaffedrickandet.
Vet inte alls vad man ska göra, för jag står verkligen inte ut en sekund till. Jag har funderat på att gå till doktorn. Men vad ska han göra? Ta en alvedon och sov. Ungefär. Nejdå, men det blir likadant varenda höst, man testar det som ska göra en piggare och ge extra energi. Inget funkar. Det är helt enkelt bara att härda ut.
Mörka tider nu serrni, men det kommer ljusare tider!
Ljusterapi kanske? Funderar även på att sova med en lampa tänd så att det verkligen inte är kolsvart när man vaknar.

Och en jävligt positiv grej nu när jag gråter när jag stiger upp, from nästa fredag börjar jag jobba natt. NO MORE EARLY MORNINGS! ;) Bara en sån sak gör mej så jäkla glad.

Och btw, om ni vet om en lägenhet (3a) eller ett schysst hus till salu så hojta. Don't wanna spend more time in fucker!




Kommentarer
Postat av: Linda

Jaaa, det är budgivning på en tre på min gård.

Den är ful och dyr för att det är så många som vill ha den=)

2010-10-16 @ 21:50:03
Postat av: Anita

Flytta till Fjällsta så kan vi bli neighbours! :D

2010-10-17 @ 23:05:03
URL: http://anitaq.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0