Lyckligare kan ingen vara!

Wiiiihow, det krävs bara en nerförsbacke så går allting uppför sen!
Alltså, hösten har ju alltid varit ett jävla problem för mej. Det är mörkt, trist, lite jobb och man blir allmänt deppig. Ingenting går riktigt som det ska.

Men nu jäklar! Fortfarande mörkt och trist, men förmodar att jag tar mej igenom denna period överlevande. ångesten över att man kanske inte har pengar till julklappar behöver jag inte oroa mej för eftersom jag ska börja jobba natt till i januari någon gång.
Lägenheten i stan som jag hade sökt på, som vi egentligen inte skulle få, guess what? Vi fick den!! Den ser så stor och bra ut. Helt fucking perfekt! Jag behöver verkligen inte bo i fåker i resten av mitt liv, excellent!
Och att jag ska få flytta dit med världens finaste människor, är inte det helt fantastiskt? Jaa, jag är lycklig.

Hjälpte Anita att flytta igår. Hon och Magnus ska flytta till hus, hur jävla kul är inte det då? =) Sött litet hus var det, med jaccuzzi. ( stavning på den? ). Skitsamma, ni vet vad jag menar. Ska bli hur mysigt som hellst och komma dit en vinterkväll med en tänd liten brasa i vardagsrummet och sitta å snacka skit:) Fin tjej det där också =)

nu vet jag inte vad jag ska göra, har en fruktansvärd värk i min rygg. Hade världens migrän igår. Eller jag vet inte om man kan kalla det migrän om man egentligen inte har migrän och får sådär ont i huvudet en gång per år? Iaf, hade så ont att jag mådde illa och ville kräkas, och att när Alex frågade om han skulle lägga sej i soffan och sova så tyckte jag att de va en bra idê. Då har jag ont. Men nu har alltså det förflyttas sej ner till ryggen, den lär väl räta till sej om man rör lite på sej. Hoppas jag.

Kanske ska åka in till stan å säga upp lägenheten vettja! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0