Mycket ointressant.

Weeee, min chef ringde idag. Nu är schemat klart och det verkar som att det är ett lysande schema. Jul och nyår är ju mest intressant hur man jobbar, och jag kliver av julaftons morgon, och kliver på på nyårsaftonskvällen. Dock fick jag bestämma om jag ville jobba då eller inte, har inte bestämt mej än. ;)

Nu är jag egentligen långledig tills på måndag kväll, men maggan frågade om ajg ville ta en natt av henne torsdag till fredag och det kan jag ju. Har inte jobbat så överdrivet mycket den här månaden och det är ju endå bara en natt.. Fasiken så skönt det är att jobba natt alltså, jag njuter i fulla drag. Att inte behöva ställa klockan är ju bara det ett halleluja moment, sen att man kan sova hela dagen utan dåligt samvete är ju inte fy skam det heller;)
Men, dumt nog så blir det helgjobb då, men ääh. Vad gör det? Visst vore det trevligt att va ledig på helgerna, men nu har ju jag slutat att dricka så jag missar ju inget sånt.

lönespecen fick jag ju idag, lite missnöjd över att vi ska ha så förbannat hög skatt i det här landet, men å andra sidan får mitt barn gå gratis i skolan och få mat, gratis tandvård och sjukvård. Jaa, kan lätt va värt det. Men att jobba svart hade inte heller skadat.

Jaja, btw, Kom och tänka på en halvlustig grej som hände på gymet förra veckan. Jag hade tränat klart och stod och skulle byta om. Skåpen där är smala och sitter tätt. En tjej hade skåpet bredvid mej och hade duschat. Tjej och tjej, kanske en 30 år. Hon var mycket tillfreds med sej själv och stod naken och smorde in sej. Alltså precis framför mej. Tänker inte mer på det, tills jag ska ta av mej min strumpa. Jag böjer mej ner, precis som hon böjer sej ner och ska smörja sitt ben. NEMEN VAD I HELA HELVETE! Kolla nästa gång du böjer dej rakt ner med ärslet naket! Jag vill inte ha nån annans röv i ansiktet. Haha, ja lite lustigt vare ju. :p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0