Nejnej!F

Fan, ni vet när man har mycket pengar på kontot och försöker njuta en stund av pengarna så för man ett genidrag att man måste betala räkningarna? Just den känslan upplevde jag för ett tag sen! Vet inte, var det idag man fick lön? Aaah, jag hänger fan inte med i svängarna. Men iaf, jag kände mej så glad ett tag när jag kollade kontot att jag inte tänkte betala räkningarna. Kanske ska man inte shoppa så mycket så  har man jämt mycket pengar på kontot, fast visst vore det bra trisst att aldrig shoppa också. Så trist att pengarna inte skulle va till så mycket nöje faktiskt;p
Fast, nu var det ju inga sjusiffriga belopp på mitt konto, men det va iaf pengar. Lön, barnbidrag, lön och så hade jag tydligen kvar en sisådär 8tusen sen förra månaden också. Ibland lönar det sej att va flitig. Jaja, nu är pengarna snart slut. För det är egentligen inte så mycket pengar. :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0