Östersundsbostäder har överträffat sej själva!

I idioti. Haha, vilka jävla nötter? Förstår inte hur man kan ha bott hos dom i såå himla många år, och inte haft någon vetskap om att dom är värdelösa och totalt befriad från hjälpsamhet och iq.
Seriöst, jag har stått i kö hos östersundsbostäder i nästan tre år, (!!!) det tog mej alltså nästan tre år att få bli erbjuden en lägenhet i stan. Jag har tackat nej till två lägenheter i brunflo innan.
MEN EFTERSOM VI FICK AVSLAG PGA ALEXANDERS STÖRNING SEN FÖRRA ÅRET SÅ TAR DOM BORT MEJ SOM BOSTADSSÖKANDE. Om jag vill fortsätta stå i kö hos dom får jag ställa mej längst bak i kön. Alltså va?!?! Vad har dom för system? Är det här skrattreteande eller? TRE ÅRS VÄNTAN FÖR EN LÄGENHET I STAN, OCH MAN FICK EN KÄFTSMÄLL JA, ÄLSKADE HATADE ÖSTERSUNDSBOSTÄDER.

Iaf så har jag bestämt mej för att inte bo hos östersundsbostäder längre. Vi får köpa en lägenhet eller ett  hus.
Så hojta lite mera om ni ser ett fint hus eller lägenhet till salu.
Och Linda, jag tror vi kikade på den lägenheten du sa, och den va verkligen dyr och ful;)

Kommentarer
Postat av: Anita

Men fy och helvete! Jag skulle ha placerat världens största bomb i dörren till deras kontor. Fy faaan vad jävla förbannat! Men ta och köp er ett hus istället, vilken jävla frihet! :)

2010-10-22 @ 11:18:34
URL: http://anitaq.blogg.se/
Postat av: Linda

Ja, den är ful och blev huskut dyr. Men eftersom den va så ful tänkte jag att den kanske skulle bli billig så kunde ni ju ha renoverat. Meeen men

2010-10-22 @ 15:26:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0