Riktigt skönt!

Oooh, jag va bara tvungen att dra på bp idag med. Jag kände att det va behövligt. Kände mej stark och hade massor av energi. Varför spara på sånt? =)
Så idag har jag haft det skönaste bp-passet på länge. Så härligt att kunna lasta på mer än vanligt och fortfarande känna sej stark och uthållig, att göra fula grimarser och klara det! Wiiie, skönkänslan.
Imorrn hade jag tänkt att boka ett par på zumban, men eftersom den börjar två och jag jobbar natt känner jag att det är att överskatta mej själv. Jag skulle nog inte kliva upp klockan halv ett för att hinna in till det. Jaja, nästa lördag då kanske;)

Nej, nu ska jag laga mat åt gubben å mej tills han kommer hem från jobbet. Fläskytterfile, klyftpotatis och en frechs sallad till det. Namnam.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0