gissa vem som ska baka nu?!

För nu jäklar ska jag baka kladdkaka! Jag har beställt grejor så att jag kan baka enligt LCHF, dyrt! Men kommer bli så jäkla värt det;) Nu kan jag också gotta mej med en liten kladdkaka, eller varför inte en muffins? Eller kanske en sockerkaka, eller vad sägs om.. pannacotta? :p Hehe, allt går med lite finess, fast själv kan jag ju inte baka. Kommer säkert baka en gång, inse än en gång att jag inte kan baka, och sen ge upp.
Men jag har ju köpt en LCHF-bakbok också, fanns massa bra tips i den hur man skulle lyckas med bakningen, så jag tänker följa till punkt å pricka =) Sååå, nu hoppas jag att grejorna kommer tills på tisdag så jag kan baka kladdkaka..

Längtar tills imorrn! Börjar lite fint med ett benpass. Tji så jobbigt det ska bli, invänta den härliga euforiska känslan efteråt. Bara den är ju värd att träna för, wiiiie.

aaah, vilket toppenhumör jag är på nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0